(مطلب شماره 6)

درضمن اینها پول درآوردنه آدمهای دیگه رو قبول ندارن و همش بد میگن، آقا دنیا داره به این سمت پیش میره و وقتی تو از این راه میتونی پول دربیاری چرا بری کار کنی و عمر خودتو هدر بدی.
من وقتی دیدم اینها انقدر باصداقت در مورد پول درآوردن تو دنیا از طریقه کسب زیرمجموعه حرف میزنن چند تا سوال ازشون کردم که واقعا موندن،
گفتم اولا تمام مردم دنیا بیان بشن زیرمجموعه من، مگر نمیگید همه میتونن تو این کار پول دربیارن پس اون آدمهای کف زیر مجموعه من یعنی آخرین آدمهای روی زمین که شدن زیرمجموعه من چه کسی رو
تودنیا میکنن زیرمجموعه خودشون تا پول دربیارن؟ واقعا تا حالا به این موضوع فکر کردید که آخرین نفرها از کی سود بگیرن ، این میشه یک ضعف بزرگ که شما یک سری از افرادو بدبخت میکنی و پولشون
رو میگیری تو این کار که خودت به پول برسی حالا نمیگیم آدمهای کل زمین بیان بشن زیرمجموعت، من دانشجویی رو تو کرج میشناختم که بچه سمنان بود و تو کرج یک و نیم میلیون خونه رهن کرده بود
بعضی از بچه های اونجا که تو این کار بودن آنچنان مخ اینو زدن که رفت خونرو پس داد و پولشو زد تو این کار و به حرفای چرت اینها تکیه کرد که آره بیا ما کمکت میکنیم تا به پول برسی،

(مطلب شماره 6)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد