(مطلب شماره 4)

آقایی که داشت توضیح می داد گفت که شما پایه کار کردن هستید، من هم فکر گفتم چطور کاری که سریع گفت شما فقط بگو هستی یا نه؟
و بعد من دوباره گفتم که آخه چه کاری و باز گفت که شما یا آره بگو یا نه؟
منم دیدم خیلی سمجه گفتم باشه چه کاری، که از اینجا به بعد همه حرفا و توضیحاتی که زندگیت از این رو به اون رو میشه
مطمئن باش بهترین تصمیم در عمرت و زندگیتو گرفتی و از این حرفای صد تا یه غاز...!!!
شروع کرد انواع کسب زیرمجموعه کمپانی رو توضیح داد و از مزیتهای هر کدوم گفت و در آخر گفت که یک سوپرایز برات دارم، گفت که تمام اینها تو رو به سود میرسونه و تو در این پنچ نوع به سودت
حتما میرسی ولی کمپانی یه کاره دیگه هم برات میکنه، من نمیدونم اینا چه شرکتهایی هستند که از صبح تا شب به همه سود میدن و انقدر پول به عضوهاشون میدن، پس خودشون از کجا پول در میارن.

(مطلب شماره 4)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد